25/02/2026
LIEVE PAISANOS ❤️,
Daar staan we dan, volgende week draaien we bij Paisan onze allerlaatste week op deze plek 🤍
Van maandag 2 t/m zaterdag 7 maart nemen we feestelijk afscheid. We zouden het zó bijzonder vinden om deze week samen met jullie af te sluiten. Komen jullie nog één keer eten?
Tijdens onze laatste week serveren we een extra feestelijke balagan, daarom is er geen à la carte mogelijk. We maken er elke avond een mooie, warme en vooral gezellige afsluiting van ✨
Na 12.5 jaar verhuizen we naar onze nieuwe locatie aan de Naarderstraat, een nieuw hoofdstuk waar we enorm naar uitkijken.
Maar eerst… nog één keer samen proosten, eten en herinneringen maken.
Zien we jullie volgende week? 🥂