14/06/2026
Lex ijsco's ๐ฆbijzondere week achter de rug๐๐. Precies een jaar geleden voor het eerst onderweg met mijn nieuwe ijscokar โฅ๏ธ. Nu zelf op pad met een mooie combinatie. 'Grote' auto, mooie aanhanger De Witte Smid Aanhangwagens en mijn mooie karretje โฅ๏ธ. Nu, een jaar later 5 dagen๐ง๏ธโ๏ธ๐ฆ๏ธ๐ฅ๏ธzelf op weg naar het zelfde mooie evenement Dorpshuis de Ruimte .
Als afsluiter van de week bij de Keppelrun ijsjes mogen steken ๐. bedankt voor je hulp. en de gezelligheid ๐.