02/06/2025
Helaas, AURUS heeft de deuren gesloten.
We begonnen een jaar geleden als een koffie-afhaalplekje en groeiden op verzoek van klanten al snel uit tot een knus koffie-, thee-, ontbijt- en lunchhuisje.
Wat een avontuurlijk jaar is het geweest!
We zijn dankbaar voor de vele positieve reacties, hernieuwde kennismakingen nieuwe vriendschappen.
Een dikke MERCI aan alle klanten en wie weet toch nog een keer TOT ZIENS.
Life is Golden 💛