21/06/2026
Liebe Gäscht und Früünde vom Midtown Pub 😀
Dä Frytig isch es wieder sowit, ab de 7i zoobe gits euses Altbier nach Düsseldorfer Brauart im Usschank sowie feini Frikadelle oder Mettbröötli zum dr Hunger z'stille 😋
Was gits bessers bi denä aktuelle Temperature als es feins 🍺 mit Früünde z'gniesse 🌞🥳🤩🍀