KOBE

KOBE :( KOBE. KOBE er lukket - men var stedet for de få – fint uden fine fornemmelser og indbegrebet af ”småt er godt".

Lokalerne er ikke meget større end en lille hjemlig lejlighed, og med ordet lejlighed følger hygge. For os er en hyggelig stemning nøgleordet til en god aften, så imod strømmen og indre bys kaos, har vi besluttet os for, at skabe den stemning i Kødbyen, på Vesterbro. KOBE ønsker at henvende sig til et publikum, der ikke har behov for kæmpe venues, men har et øje for kvalitet. De mennesker, der sæt

ter pris på et godt glas vin, en musikalsk oplevelse og samtidig holder af, at kunne svinge hofterne i de sene nattetimer. Med et udvalg af alternative DJ's fra den danske såvel som den udenlandske scene – og ligesåvel live musik, hele vejen fra jazz til hiphop, ønsker vi, at skabe et oplevelsesrigt miljø, hvor vores gæster kan komme ind og følge en festlig aften fra start til slt – uden trivialitet. Vi ønsker at værne om vores gæster, det er nemlig de mennesker, der skal gøre KOBE til det vi gerne vil have det til at være. Så kom ind forbi og føl dig forkælet, til en øl eller et glas vin. Hyggeligt og intimt, må være nøgleordene for KOBE i Kødbyen.

Så er det i aften det går løs, med efterfesten for de fantastiske Schultz And Forever. Vi glæder os rigtig meget. Der er...
06/11/2014

Så er det i aften det går løs, med efterfesten for de fantastiske Schultz And Forever.

Vi glæder os rigtig meget.

Der er sjusser og bajere på huset fra 22-23.

Serbern spiller op til dans fra 23.00 og der er selvfølgelig jazz som sædvanlig - 22-23.

Vi glæder os til at se jer. Event nedenunder, hvis I er til sådan noget!

Billederne er fra sidste uge - verdens sødeste par til venstre.

https://www.facebook.com/events/801585986576396/?fref=ts

30/10/2014

Så er det i aften vi har besøg af jazz-kvartetten Erik Malmqvist. Fri entre 21-23 og utroligt billige øl. Så kom forbi til en (øl) eller et glas vin. DJ'sne spiller gulvet varm fra kl. 23.00

Det bliver hyggeligt :*

KOBE
Kødboderne 5

DODOSCOPEOH GUARDDASKOAUGUST WALSØE
28/10/2014

DODOSCOPE
OH GUARD
DASKO
AUGUST WALSØE

Lidt skæg fra forleden. Vi glæder os til at se jer igen på torsdag, til live jazz, øl og vin! Fri entre indtil kl. 23.00...
28/10/2014

Lidt skæg fra forleden. Vi glæder os til at se jer igen på torsdag, til live jazz, øl og vin! Fri entre indtil kl. 23.00.

Så er det om et par timer det går løs! Vi har skåret tapas til at snacke og der er en time med vin på huset.Kom tidligt,...
23/10/2014

Så er det om et par timer det går løs!

Vi har skåret tapas til at snacke og der er en time med vin på huset.

Kom tidligt, vi bliver rigtig mange og vi lover jer, det bliver rigtig hyggeligt.

Vi glæder os til at se jer, 21.30 Kødboderne 5.

Kæmpe rødvinskys fra KOBE 🍷😘

Her er lidt billeder fra sidste torsdag.

Tusind tak for torsdagens strabadser - her et lille billede af  Christel der leverede en fremragende koncert. Mere komme...
20/10/2014

Tusind tak for torsdagens strabadser - her et lille billede af Christel der leverede en fremragende koncert.

Mere kommer senere, hvor vi også annoncerer torsdagens live-navne..

Uuuh, det bliver SÅ spændene I ikke aner det!

16/10/2014

Rebekah Christel live de næste 20 minutter! Kom ned til Hopsin-afterparty : )

15/10/2014

Vi har fået en helt fantastisk oplevelse til vores gæster i morgen. Rebekah Christel kommer og spiller et lille hyggeligt sæt for os inden vores DJ's spiller op til dans.

Kom mellem 21.30 og 23.00 - 5 mennesker - så giver vi en flaske vin og lidt tapas til snack.

Kærligst KOBE

Tusind tak for i torsdags. Vi håber i havde en ligeså fed aften som os - det var forrygende at se så mange glade og stem...
14/10/2014

Tusind tak for i torsdags. Vi håber i havde en ligeså fed aften som os - det var forrygende at se så mange glade og stemningsfyldte mennesker til det vi har arbejdet hen imod i så lang tid.

På torsdag spiller vi igen op til dans, med blandt andet August Walsøe Busch, Esther & DASKO drengene. Hvis I kommer i 5 personer mellem 21:30 og 23 giver vi en flaske vin. I samme periode snitter vi lidt tapas til jer.
vi glæder os sådan til at se jer.

Bordreservation sker på [email protected] eller 28349074

Soundvenue
09/10/2014

Soundvenue

Vi hjælper som sædvanlig med dine weekendplaner.

AOK
07/10/2014

AOK

KOBE er navnet på Kødbyens nye torsdagsklub, der vil sørge for kvalitet, hygge og god musik til gæsterne.

02/10/2014

Vi åbner torsdag d. 9. oktober kl. 23.00. Kødboderne 5. Vi glæder os!

Adresse

Copenhagen
1717

Hvad er åbningstiderne?

21:30 - 06:00

Internet side

Underretninger

Vær den første til at vide, og lad os sende dig en email, når KOBE sender nyheder og tilbud. Din e-mail-adresse vil ikke blive brugt til andre formål, og du kan til enhver tid afmelde dig.

Del