16/01/2019
Kære gæster
Vi har desværre en kedelig og trist nyhed..
Vi lukker Veji den 19/1 😔
Der vil være åbent til og med 19/1
Det har været en spændende og lærerig rejse, men vi er desværre nød til at indse at vi ikke kan fortsætte.
I har været de bedste og mest trofaste gæster man kunne ønske sig, og vi er kede af at vi ikke kan fortsætte med at servere mad for jer.
Vi takker for denne gang, og håber at vi ses igen inden vi lukker ned.
De bedste hilsner,
- Team Veji 💚