21/09/2020
Hej Alle
Som de fleste sikkert har erfaret igennem medierne, er der kommet skærpet restriktioner i forbindelse med bekæmpelsen af Corona.
De nye regler gælder indtil videre til og med 04.oktober.
Reglerne betyder, at man skal påføre sig et mundbind inden at man træder ind på Center pubben
Mundbindet må først fjernes, når man sidder ned, og skal tages på igen, hvis man rejser sig for f.eks. at gå på toilettet, eller hvis man går til baren for at lave en
bestilling eller lign.
Vi håber, at I alle fortsat vil komme og hygge på den ”lille lokale” – og opfordrer til, at alle følger gældende reglerne, så vi hurtigst muligt, kan komme tilbage til ”normale tilstande”.
KAN I HAVE EN FANTASTISK DAG ALLE SAMMEN.