16/05/2026
Είναι φοβερό πόσα πράγματα μπορούν να χωρέσουν σε μια μερα!
•Ανοίξαμε μαγαζί
•Μετά εγώ πήγα Παγκράτι για μια παραλαβή
•Στην συνέχεια γύρισα και πήγα να βάλω ένα πλυντήριο & να φέρω κάτι στην Εύα γιατί κρύωνε.
•Ήρθαν φίλοι γνωστοί από το μαγαζί κάναμε παρέα.
•Η Εύα σφράγισε ένα σκασμό συσκευασίες.
•Κλείσιμο.
•Πάρτυ O***y Gang για τον ένα χρόνο - Χρόνια πολλά 🫠
•Δημοτική Αγορά στα φουντούκια γιατί η Εύα ήθελε μια μπλούζα με γάτες, ευτυχώς υπάρχουν.
•Ένα γρήγορο ντελιβεράκι στην Κυψέλη μιας και ήμουν εκεί.
•Επιστροφή
•Πρόγραμμα λίγο για αύριο
•Μπάνιο
•Γιοροβιζιον - 73 φορές το είπε;
•Τα λέμε το πρωί μετά τις 08.30 ✨✨
Δεν έβγαλα φωτογραφίες από όλα, ξέχασα. Μπορούσε να γίνει και βλογκ βασικά αλλά που μυαλό!
Ακολούθησε το μικρό μαγαζάκι μας είναι πολύ σημαντικό 🫀