21/03/2021
✔️Μετά από ένα όμορφο ταξίδι με γεύσεις παραδοσιακές, όμορφες στιγμές με αμέτρητους φίλους και γνωστούς, ανθρώπους που μας αγάπησαν για τα μοναδικά πιάτα μας...🙏 Ήρθε η ώρα να κλείσουμε οριστικά τις πόρτες, να σβήσουμε τις ψησταριές και να πούμε ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους εσάς που ήσασταν δίπλα μας όλα αυτά τα χρόνια...💯
Σας ευχαριστούμε πολύ για όλα, για την παρέα, για τα καλά σας λόγια, τις επισκέψεις και την αγάπη σας..❤️
Το εύχεται σε όλους υπομονή, υγεία και ελπίζουμε όλοι να βγούμε σύντομα από τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουμε...‼️
Σας ευχαριστούμε κι ελπίζουμε σύντομα να τα ξαναπούμε....🙏🙏