09/04/2026
Από σήμερα και για την υπόλοιπη καλοκαιρινή σεζόν θα μπορείτε να απολαμβάνετε βραδιές Sushi στον Οίκο μας.
Πότε: Έξι ημέρες την εβδομάδα.
Ώρα: Από τις 18:00 το απόγευμα και μετά.
Που: μα, φυσικά στον Οίκο μας!
Let the good times roll! 🍣🍱