28/02/2016
Από 1/3/2016 το freddito αλλάζει σελίδα μετά από 15 χρόνια λειτουργίας του προσφέροντας μοναδικό καφέ με μεράκι ,αγάπη, φιλία ,χιούμορ μα πάντα σεβασμό προς τον πελάτη.ΠΕΛΑΤΕΣ ΜΑΣ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΗ ΣΑΣ
Αλλάζει όμως και γειτονιά πράγμα λυπηρό βέβαια γιατί στην ζωή πιστεύω δεν αξίζει τίποτα περισσότερο απο τις φιλίες τις γνωριμίες που έχω κάνει όταν άνοιξα αυτό το μαγαζί την συνεργασία μου και τα αλάνια που πέρασαν ως υπάλληλοι από αυτό το μαγαζί.
Για τη γειτονιά αυτό που εχω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ για την αγάπη και την βοήθεια που μας πρόσφεραν απλόχερα και θα μου λείψουν πολύ οι όλες εκδηλώσεις που κάναμε σε αυτή την γειτονιά.Δεν πάμε βέβαια και στην Αυστραλία 100 μέτρα παραπέρα πάμε αλλά όσοι ζήσαμε εκεί μαζί καταλαβαίνουν την διαφορά.
Σε αυτό το σημείο θά΄θελα να ευχαριστήσω δύο άτομα .Πρώτα την φοβερή γυναίκα μου για το τρέξιμο που έριξε για να διακοσμήσει αυτό το μαγαζί ,για να βγάλει αυτό το υπέροχο αποτέλεσμα και για άλλη μια φορά απέδειξε ότι αυτό που κάνει το κάνει τέλεια.
Δεύτερο τον Βαγγέλη Μπέμπη το κούτσουρο για την βοήθεια του από πλευρας εργαλείων ,κατασκευαστικων ιδεών και άλλα που ξέρει αυτός.
Φυσικά και όλους αυτους που βοήθησαν ο καθένας με τον τρόπο του όπως καθαριότητες κτλ.
ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΑΠΟ ΤΑ ΒΑΘΗ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΜΟΥ