10/04/2026
Αισίως, ήρθε ο καιρός που το έφτασε στο τέλος της διαδρομής τού, μέσα απο δύσκολες αλλά και αγαπημένες καταστάσεις,με διεργασίες μέσα σε δύσκολους καιρούς, μέσα απο δημιουργία,απο θέληση, αυταπάρνηση,αλλα πανω απο ολα,μεσα απο την δικη σας στηριξη και αγαπη!!!
Η διακοπή των εργασιών της επιχείρησης είναι αποτέλεσμα δυσκολων προσωπικών δεδομένων που αντιμετωπίζουμε,που δεν μας επιτρέπουν να συνεχίσουμε το έργο μας με τον ίδιο ζήλο, οπότε όσοι μας ξέρετε ,γνωρίζετε την επιμονή μας στην ποιότητα, ειδικά μέρες του Πάσχα,με τα επετειακά μας προϊόντα!!
Η αυριανή τελευταία μέρα της διαδρομής μας θα συνοδεύεται με ολα τα προϊόντα που σας έκαναν να μας αγαπήσετε,και θα είναι διαθέσιμα μεχρι 8μ.μ.
Ευχαριστούμε για ολα..
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️