13/06/2026
Κάποιες φορές, οι πιο όμορφες ιδέες είναι οι πιο απλές και είναι πολύ όμορφο να βλέπουμε νέες πρωτοβουλίες στην πόλη μας.
Θερμά συγχαρητήρια στα παιδιά που δημιούργησαν αυτή την ανοιχτή ομάδα, δίνοντας την ευκαιρία σε όποιον θέλει να συμμετέχει, να αθληθεί και να γίνει μέρος μιας όμορφης παρέας.
Ευχαριστούμε που επιλέξατε το μαγαζί μας για το κλείσιμο της διαδρομής σας. Ήταν χαρά μας να σας φιλοξενήσουμε και σας περιμένουμε ξανά!🏃♂️☕
Σε μια εποχή που όλοι τρέχουμε μόνοι, εσείς βρήκατε έναν τρόπο να τρέχετε μαζί.
Keep going Sitia Run !🙏🫶