23/12/2019
Φίλοι μου...το Σάββατο 4 Ιανουαρίου στις 5 το απόγευμα...σεμινάριο επίλυσης συναισθημάτων...στον χώρο του καφέ... Την Κυριακή 5 Ιανουαρίου στις 4 το απόγευμα...σεμινάριο επίλυσης συναισθημάτων και πρακτικές χαρούμενης ζωής,στον πολυχώρο Ροή,Σουρή 4 περιοχή Αιγαίου... Σας παρακαλώ θερμά δηλώσετε συμμετοχή,μόνο όσοι θα έρθετε...ευχαριστώ...καλές γιορτές...🎀♥️