10/06/2025
Έχουμε μια αδυναμία στην καλή γαλατόπιτα . 🫶🏼
Μετά από αρκετές δοκιμές στην ποσότητα της κρέμας, στην γλυκύτητα & στο φύλλο , καταφέραμε να την φτάσουμε στο τοπ της 🔥
Τρώγεται και καλοκαίρι συνοδευμένη με ένα ice Latte 🫦( προτινω με γεύση Bueno 🌰)
Όλα αυτά στο 3φάκι 📍