17/06/2026
Bij BUURT en DIT hebben ze een leuk idee,
En ik dacht: lieve papa, daar doen wij aan mee.
Als jij gaat kijken bij BUURT of DIT en ze verliezen,
Dan mag jij zondag een gratis ontbijt kiezen.
Maar bij winst — en dat hopen we allemaal —
Vervalt die prijs, hoe jammer ook wellicht eenmaal.
Dus kom gezellig kijken, dat wordt vast een feest,
En misschien krijg jij zondag wel het lekkerste ontbijt ooit geweest!
🥐 Verliest Oranje? Papa krijgt zondag een gratis ontbijt.
🧡 Wint Oranje? Dan vieren we gewoon de overwinning!
📍 BUURT & DIT
🕖 Zaterdag 19:00 uur
⚽ Wedstrijd op groot scherm
🥐 Gratis ontbijt voor papa bij verlies van Oranje
Tag de vader met wie jij zaterdag komt kijken! 👇