23/02/2017
Keuzes.
Ik heb er maar moeite mee.
Zal ik nou een biertje of een wijntje nemen?
Moet ik voor de Bombay of Tanqueray gaan?
In mijn bistro maken ze het je maar moeilijk, door ze op donderdag allebei voor maar €5,- aan te bieden.
'Choose wisely' zeggen ze dan.
'Doe maar beide', antwoord ik.
-Miss M***a