Ken Sushi

Ken Sushi Wij serveren traditioneel Omakase sushi zoals in een originele sushi bar in Japan. Wij bieden de bes Hier gaat al onze tijd en aandacht in zitten.

Er is een beperkt aantal bentoboxen beschikbaar per dag, we werken met vooraf bestellen (online pre order) en we bezorgen niet. Please note there is a limited number of bento boxes available per day and we do not deliver. Pre order until 1pm the same day:
https://app.wereserve.nl/reservate/Ken+Sushi?orderCode=420%3AAmF5vT

Vanwege COVID19 zijn we overgestapt op takeaway bentoboxen. Normaal doen we

geen take away, omdat we graag interactie hebben met onze gasten en hen onze (voornamelijk) traditioneel Japanse sushi van een zo hoog mogelijke kwaliteit en zo vers mogelijk te serveren. Wij maken de sushi dan ook direct voor de neus van onze gasten klaar. Nu we zo lang niet open kunnen, moesten ook wij overstappen. Ken heeft onderzocht hoe we in deze moeilijke tijd toch bentoboxen aan kunnen bieden waar we de kwaliteit zo hoog mogelijk en dichtbij wat we in het restaurant serveren kunnen houden. Hierom heeft hij gekozen om de bento's te vullen met voornamelijk temari en sashimi met uiteraard de lekkerste vis en ingrediënten om er thuis echt een feestje van te kunnen maken. Als je een bestelling plaatst, kies dan ook een afhaal tijdstip vlak voor je gaat eten. Wij maken de bento's vlak van tevoren en zo kun je toch genieten van zo vers mogelijke sushi.

Welkom bij Ken Sushi!!Wat leuk dat je nieuwsgierig bent geworden! Bij Ken Sushi beleef je een unieke omakase-ervaring (c...
15/04/2025

Welkom bij Ken Sushi!!
Wat leuk dat je nieuwsgierig bent geworden! Bij Ken Sushi beleef je een unieke omakase-ervaring (chef’s choice) in Japanse stijl.

Bij Ken Sushi neem je plaats aan de sushibar, waar de magie voor je ogen gebeurt. Onze chefs bereiden de sushi vers voor je klaar en vertellen je vol passie en enthousiasme alles over de ingrediënten die ze gebruiken. Zo geniet je niet alleen van een heerlijk diner, maar ook van een complete beleving en een gezellige avond.

We serveren sushi van topkwaliteit in een ontspannen en gastvrije sfeer. Onze avonden brengen een mooie mix van vaste gasten die regelmatig aanschuiven en nieuwe gasten die voor het eerst kennismaken met omakase en onze sushi. Ken Sushi is een echt familiebedrijf, opgericht in 2019 door onze head chef Ken. Samen met zijn broer en sous-chef Tom leidt hij een topteam van zelf opgeleide chefs. Neef Sky verwelkomt je als gastheer met zijn enthousiaste team, terwijl schoonzus Nid achter de schermen zorgt dat alles in de keuken soepel verloopt. Met z’n allen doen we er alles aan om jouw avond bijzonder te maken!

Ben jij klaar voor een unieke omakase-ervaring?
We ontvangen je graag aan onze sushibar! Je kunt tot zes weken van tevoren reserveren via onze website. Wees er op tijd bij, want vooral in het weekend zijn onze plekken vaak snel volgeboekt.
Wil je meer weten over onze menu’s, hoe je een reservering maakt of het inspirerende familieverhaal van Ken en Tom? Neem dan snel een kijkje op onze website en hopelijk verwelkomen we je snel bij Ken Sushi!

Ode aan ons team (en vaste gasten) ❤️In deze donkere tijd wordt nog eens extra bevestigd met wat voor fantastische mense...
28/02/2025

Ode aan ons team (en vaste gasten) ❤️
In deze donkere tijd wordt nog eens extra bevestigd met wat voor fantastische mensen we werken. Ondanks dat ons team de afgelopen jaren flink is uitgebreid en al lang niet meer alleen uit familie bestaat, is en blijft én voelt het nog steeds als familiebedrijf. Zo heeft iedereen het naar z’n zin in goede tijden, steunt elkaar in moeilijke tijden en gaat waar nodig voor elkaar door het vuur.

Hoe jong, oud en (on)ervaren ook; iedereen stond klaar en deed zijn best om het restaurant draaiende te houden terwijl, vier weken geleden, de grond onder de voeten van Tom en Ken vandaan zakte, toen Tommy’s dochter overleed. Heel veel dank aan en respect voor degenen die hierin de kar trokken en familieleden die, ondanks hun eigen verdriet, wel bleven werken.

Lief, geweldig team, we zijn zo trots op jullie en dankbaar voor jullie inzet! Alle gasten die ons team in deze periode mooie reviews gaven, niet wetende wat er speelde, bevestigden dit nog maar eens extra.

Ken, dat je er nu zelf weer staat voor de gasten en ons alle ruimte geeft is onbeschrijfelijk waardevol. So so lobi broer!

Lieve vaste gasten en Ken Sushi vrienden die zo oprecht blij voor ons waren na het horen van het nieuws van de zwangerschap. We hebben aan alles gemerkt en gevoeld hoe jullie ons dit gunden en meeleefden. Veel dank daarvoor en ook alvast voor jullie ongetwijfeld oprechte liefde na dit verdrietige nieuws waar we waarschijnlijk (nog) niet persoonlijk op kunnen reageren.

Liefs Tommy en Naomi 💔

📷 .jpg

Verdrietig nieuws 💔Dit is een bericht aan alle lieve gasten die ons al langer of vanaf het begin volgen en meeleven, toe...
28/02/2025

Verdrietig nieuws 💔
Dit is een bericht aan alle lieve gasten die ons al langer of vanaf het begin volgen en meeleven, toen we nog actiever op social media waren en regelmatig de hoogte- en dieptepunten als familie(bedrijf) deelden. Na jaren van hard werken en rouw, grote hoogtes en diepe dalen, vallen en opstaan, had 2025 voor onze familie en restaurant een geluksjaar moeten worden.

We hadden zó graag goed familie nieuws met jullie gedeeld en gevierd. Maar het ongelofelijke is waarheid geworden. Na een droom zwangerschap en droom bevalling zijn we, Tom en Naomi + de hele familie, plots wéér in een nachtmerrie beland.

Op 31 januari is onze prachtige dochter Rubi Maeve geboren. Totaal onverwacht moesten we haar vrijwel direct weer laten gaan.

Rubi Maeve is twee uur na haar geboorte overleden. Ze kon ondanks alle inzet, helaas niet meer gered worden.

Ons lieve, mooie, (eigen)wijze meisje, met haar prachtige bos haren en knappe gezichtje, met haar zachte, gave huid en heerlijke beentjes, voetjes, alles. Ze heeft iedereen zoveel liefde, plezier en mooie herinneringen gegeven. Tijdens de zwangerschap en in de periode dat ze bij ons thuis was. Dat is een onvergetelijk groot cadeau dat niemand ons meer af kan nemen. De liefde blijft.
Negen maanden lang hebben we intens van elkaar genoten en zo uitgekeken naar het aankomende gezinsleven. Het maakt de leegte die ze achterliet nog groter, de stilte oorverdovend, het verdriet diep en pijnlijk en het gemis oneindig. Na zoveel gestapeld verlies, is het nu zoeken naar de overgebleven stukjes van ons gebroken zelf.

Het is niet te bevatten en onverklaarbaar hoe dit wéér in onze familie kan gebeuren. Niks wees op dit scenario en toch zijn we opnieuw in deze film beland. Dit is iets wat we nooit zullen en kunnen begrijpen. We stoppen dan ook al onze energie in de liefde voor haar, het rouwproces en de lange weg van het leven weer oppakken na zo’n groots en herhaald verlies.

We houden elkaar en alle mooie herinneringen stevig vast en zoeken het licht van Rubi Maeve, Numi en Benjiro nu de duisternis ons overspoelt. Zij zijn het mooiste antwoord op al onze vragen.

❤️ Tom en Naomi (+Ken&fam)
📷

Closed! Het gebeurt niet vaak dat we dicht zijn op een zondag. Maar vanavond toch echt geen omakase! We vieren namelijk ...
27/10/2024

Closed!
Het gebeurt niet vaak dat we dicht zijn op een zondag. Maar vanavond toch echt geen omakase! We vieren namelijk 750 jaar Amsterdam en daarvoor trekken de broers (Ken en Tommy, eigenaren van Ken Sushi) vanavond geen chef’s buis aan, maar hun skates!
En zo rollen ze voor een avondje weer even terug het podium op met hun oude passie en ISH familie. Zouden ze het nog kunnen?

Het openingsconcert is vanavond vanaf 20.00 uur te zien bij NPO2. Laat je weten of je ze hebt gespot tussen de vele andere geweldige rollende, springende, vliegende, zwevende en dansende performers en het metropole orkest?

Tja als (vriend / oud collega / oprichter en artistiek leider van en vaste gast van Ken Sushi die regelmatig ons restaurant uitrolt 🍣 ) je vraagt… dan sta je ineens, zoveel jaren later en een stuk minder soepel dan toen, tussen allerlei iets soepelere jeugd van tegenwoordig 😂. Maar hoe leuk om op deze manier 750 jaar Amsterdam te vieren en die skates weer eens tevoorschijn te halen! 🥳

En geen zorgen! Komende week zijn we gewoon weer van woensdag t/m zondag open, hopelijk zonder kleerscheuren en breuken 😜 én met weer een heerlijk advanced menu deze eerste vrijdag en zaterdag van een nieuwe maand! 🍣

Adres

Geldersekade 19
Amsterdam
1076CV

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer Ken Sushi nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Contact

Stuur een bericht naar Ken Sushi:

Delen