15/04/2025
Welkom bij Ken Sushi!!
Wat leuk dat je nieuwsgierig bent geworden! Bij Ken Sushi beleef je een unieke omakase-ervaring (chef’s choice) in Japanse stijl.
Bij Ken Sushi neem je plaats aan de sushibar, waar de magie voor je ogen gebeurt. Onze chefs bereiden de sushi vers voor je klaar en vertellen je vol passie en enthousiasme alles over de ingrediënten die ze gebruiken. Zo geniet je niet alleen van een heerlijk diner, maar ook van een complete beleving en een gezellige avond.
We serveren sushi van topkwaliteit in een ontspannen en gastvrije sfeer. Onze avonden brengen een mooie mix van vaste gasten die regelmatig aanschuiven en nieuwe gasten die voor het eerst kennismaken met omakase en onze sushi. Ken Sushi is een echt familiebedrijf, opgericht in 2019 door onze head chef Ken. Samen met zijn broer en sous-chef Tom leidt hij een topteam van zelf opgeleide chefs. Neef Sky verwelkomt je als gastheer met zijn enthousiaste team, terwijl schoonzus Nid achter de schermen zorgt dat alles in de keuken soepel verloopt. Met z’n allen doen we er alles aan om jouw avond bijzonder te maken!
Ben jij klaar voor een unieke omakase-ervaring?
We ontvangen je graag aan onze sushibar! Je kunt tot zes weken van tevoren reserveren via onze website. Wees er op tijd bij, want vooral in het weekend zijn onze plekken vaak snel volgeboekt.
Wil je meer weten over onze menu’s, hoe je een reservering maakt of het inspirerende familieverhaal van Ken en Tom? Neem dan snel een kijkje op onze website en hopelijk verwelkomen we je snel bij Ken Sushi!