18/06/2026
Je ziet op de kaart meer en meer inbreng terug van de andere chefs. Thomas kwam met het idee voor een lamsspiesje van de bbq, Bleue stijl ofcourse. Vleugje nord d'afrique met groene harissa en granaatappel. Perfect voor op het terras. Daarover gesproken, zaterdag voorafgaand aan de wedstrijd zijn we doorlopend geopend vanaf de lunch. Dus kom late lunchen, voor early dinner, of gewoon snacken met een glaasje. Lijkt ons gezellig! 💚😘