08/06/2020
Goedemorgen lieve klanten,
Deze rare periode en de tijd om over alles eens goed na te denken hebben wij in zeer goed overleg samen besloten om per (afgelopen) 1 juni te stoppen met de catering.
We hebben het altijd met veel plezier gedaan, maar het is naast onze gewone banen toch wel erg druk om dit er nog steeds bij te doen, onze gezinnen zijn voor ons ook erg belangrijk dus moet je soms keuzes maken.
Heel erg bedankt voor het vertrouwen in ons de afgelopen tijd! Jullie zijn zeer gewaardeerde (vaste) klanten van ons geworden!
Groetjes,
Monique & Yvonne