30/01/2014
wil ook via deze weg iedereen bedanken voor uw vertrouwen in Stadscafe de Goedsack! Wij hebben de zaak per 31-01-2014 verkocht aan de eigenaar van o.a. Pand 9. U kunt vandaag nog terecht voor diner, drankjes e.d.
Tot ziens management Stadscafe de Goedsack!