Oase Angelslo

Oase Angelslo Met een breed assortiment zorgen we dat we van alles in huis hebben om onze klanten te plezieren.

Lunchroom AnyTyme Oase is een lunchroom en snackbar gevestigd in winkelcentrum Angelslo, gelegen op zo'n 750 meter van het centrum van Emmen. Dankzij de jarenlange ervaring in de horeca staat Lunchroom AnyTyme Oase voor kennis en kwaliteit wat betreft snacks, broodjes, ijs en nog veel meer. Het assortiment, dat uiteenloopt van de populaire 'patat met' tot complete menu's, wordt bereid zoals u kunt

verwachten bij een goede snackbar. AnyTyme Oase is in 2012 niet voor niets verkozen tot één van de drie beste AnyTyme-vestigingen van Nederland. Die uitverkiezing bevestigde de kwaliteit die geleverd wordt door de familie Robben. Niet alleen verkopen zij heerlijke etenswaren, ook scheppen zij een laagdrempelige sfeer in hun grote zaak. Jong en oud voelen zich thuis in de lunchroom annex snackbar, waar gastvrijheid en service hoog in het vaandel staan. Of u nu toe bent aan een snelle hap of uitgebreide maaltijd, lunchroom AnyTyme Oase laat u hoe dan ook genieten van uw lunch of diner

18/06/2026

☀️ Warm hè?

Kom afkoelen bij Oase met een ijskoude milkshake of een heerlijk ijsje.
De perfecte break tijdens de hitte! 🥤🍦

Tot zo namens Team Oase🫶😁

OASE Tijd😍🤤🤤
31/05/2026

OASE Tijd😍🤤🤤

28/05/2026
24/05/2026

🌸🐣 PINKSTEREN bij OASE! 🐣🌸

Goed eten, gezelligheid en relaxen met familie & vrienden?
Dan weet je waar je moet zijn 😍🔥

📢 Wij zijn met Pinksteren gewoon OPEN!
✅ Vandaag open
✅ Morgen open

Kom genieten van:
🍔 Sappige burgers
🍟 Loaded fries
🥤 Heerlijke shakes
😋 En natuurlijk de gezellige OASE-sfeer!

📍 OASE Angelslo – Emmen

💚 “Met Pinksteren hoef je niet te koken… OASE regelt het!” 💚

🔥 Tot straks bij OASE! 🔥

We wensen iedereen fijne pinksterdag namens Team Oase🤲🏽❤️

Op zoek naar de eigenaars van deze pet en bril!!Je kan het ophalen bij Snackhuys Oase!!
07/05/2026

Op zoek naar de eigenaars van deze pet en bril!!

Je kan het ophalen bij Snackhuys Oase!!

24/04/2026

Snackhuys Oase kun jij morgen je heerlijke koffie met gebak halen en onze bekenden Hete kip en nog veel meer!!!

✨🎉 Kom je ook naar ons fantastische markt-event op 25 april? 🎉✨

Op zaterdag 25 april vind je op de Statenweg, winkelcentrum Angelslo in Emmen, een bruisend evenement vol verrassingen! 🌟 Van kleurrijke telefoonhoesjes 📱, prachtige sieraden 💍, tot heerlijk eten 🍔 en drinken 🍹 — je vindt hier voor ieder wat wils. Van beddengoed 🛏️ tot unieke decoraties, kom langs en laat je verrassen! 🛍️

Mis het niet! Breng je vrienden en familie mee en geniet van een gezellige dag vol sfeer, lekkernijen en leuke koopjes. We zien je graag! 🙌✨

20/04/2026
ZONDAG = GEEN ZIN OM TE KOKEN 😴🍟Goed nieuws 😏Snackhuys Oase staat voor je klaar met alles waar je stiekem al de hele dag...
19/04/2026

ZONDAG = GEEN ZIN OM TE KOKEN 😴🍟

Goed nieuws 😏
Snackhuys Oase staat voor je klaar met alles waar je stiekem al de hele dag zin in hebt…

🍔 Burgers waar je stil van wordt
🍟 Friet die gevaarlijk lekker is
🥤 En snacks waar je “ik neem er maar één” sowieso niet gaat volhouden

👉 Of je nou brak bent, lui bent of gewoon slim bent…
Zondag is dé dag om jezelf te trakteren 😎

📍 Afhalen bij Snackhuys Oase
Bel alvast voor je bestelling
🛎0591622735
⏰ Kom langs en skip de afwas

Waarschuwing: kans op food coma is aanwezig 😂

☕✨ Welkom bij Snackhuys Oase! ✨🍔Op zoek naar een plek waar je écht kunt genieten? 😍Bij Snackhuys Oase zit je altijd goed...
11/04/2026

☕✨ Welkom bij Snackhuys Oase! ✨🍔

Op zoek naar een plek waar je écht kunt genieten? 😍
Bij Snackhuys Oase zit je altijd goed!

☕ Heerlijke koffies – van een sterke espresso tot romige cappuccino of een heerlijke Latte🤤🤤

🍔 Vers bereide food – van snacks tot smaakvolle burgers
🥤 Verfrissende drankjes & milkshakes

Of je nu komt voor een snelle hap of een relaxmomentje met koffie… bij ons proef je kwaliteit én gezelligheid!

👉 Kom langs en ontdek jouw favoriet!

08/04/2026

✨ NIEUW bij Snackhuys Oase! ✨

Heb jij ‘m al geproefd? 😍Onze Bueno Milkshake is dé ultieme traktatie voor zoetekauwen!
Milkshake van de maand!!!😍😍

🥤 Romig vanille-ijs🍫 Heerlijke Bueno smaak🍦 Afgetopt met slagroom & chocoladesaus

Perfect voor een snelle snackpauze of gewoon… omdat je er zin in hebt 😉

👉 Kom langs en proef ‘m zelf bij Snackhuys Oase!

Tag je Bueno buddy 🥰

Adres

Statenweg 49
Emmen
7824CT

Openingstijden

Maandag 11:30 - 17:00
Dinsdag 11:30 - 20:00
Woensdag 11:30 - 20:00
Donderdag 11:30 - 20:00
Vrijdag 11:30 - 20:00
Zaterdag 11:30 - 20:00
Zondag 16:00 - 20:00

Telefoon

+31591622735

Website

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer Oase Angelslo nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Contact

Stuur een bericht naar Oase Angelslo:

Delen