12/10/2022
Lieve gasten van Restaurant Lounge Eighteen,
Na vele jaren met hart en ziel gewerkt te hebben in de horeca, is het tijd voor ons om te stoppen en te genieten van ons verdiende pensioen.
Wij willen jullie allemaal bedanken voor de klandizie, steun, gezelligheid en vriendelijkheid. Wij hebben erg van en met jullie genoten!
Het restaurant zal vanaf 17 oktober sluiten voor de verbouwing en zal 1 november weer zijn deuren openen met een nieuwe eigenaar.
Wij wensen hem veel succes met deze nieuwe uitdaging.
Natuurlijk blijven uw reeds aangekochte waardebonnen geldig.
Veel liefs Debby en Jip