29/07/2024
Lieve gasten, familie, vrienden, kennissen , relaties én volgers.
De Hartige Hap zou komende oktober 45 jaar bestaan.
Het is een écht begrip op Heksenberg en omstreken…
Het voelt voor vele als thuiskomen.
Niet alleen de maaltijd waarvoor men komt.
Ons warme nest, waar gastvrijheid op nummer 1 staat en je word bediend met alle plezier en liefde, maar waar je ook geniet van een lekker frietje, snackje, fris drankje of heerlijk ijsje.
Want dát is vooral waarom wij bekend staan.
Wetende dat wij op zoek waren naar opvolging én deze beslissing niet zomaar hebben genomen, waar vervolgens ook een tijd overheen is gegaan, is het nu in een vogelvlucht verlopen én hebben wij alle vertrouwen in onze nieuwe jonge dynamische opvolgers die met hun frisse blik en vol passie gegarandeerd voor de gezelligheid én kwaliteit gaan zorgen zoals jullie van “ De Hartige Hap “ gewend zijn.
Het huiselijke aan De Hartige Hap willen onze opvolgers dan ook waarmaken én zullen hun er alles aan doen om dit warme nest net zo fijn te laten voelen.
Een nieuwe frisse start, vol energie!
Streven naar vernieuwing maar ook groei.
Met meer dagen open en ruimere openingstijden!
Wij zullen ze dan ook al snel aan jullie voorstellen en hun echte eerste tijd kunnen ze nog bouwen op onze steun en hulp waar nodig op alle fronten.
Natuurlijk brengt het overdragen hiervan ook een zwaar hart met zich mee.
Onze eigen thuis!
De band met de véle gasten, de gezelligheid én sfeer wat we de afgelopen jaren hebben neergezet, is dankzij júllie.
Maar ook ons geweldige team, achter en voor de schermen.
Alle medewerkers van afgelopen jaren én alle toppers die ons tot het laatst gesteund hebben én trouw zijn gebleven, met liefde voor het vak en vooral bewondering voor elkaar.
Samen maak je iets waar, samen zorg je voor een fijne werkdag- en sfeer.
Onze waardering is daarom énorm en zullen ook alles hierin gaan missen.
Daarom wil ik ook niet eindigen met een afscheid maar met een grote dankjewel!
Bedankt voor alle afgelopen jaren, jullie dankbaarheid en vertrouwen in ons.
Samen hebben we de Hartige Hap gecreëerd als een plekje wat ook hoorde tot jullie “eigen”.
Vriendschappen zijn hier opgebloeid.
Met een behoorlijke brok in mijn keel sluit ik dit bericht af, maar ben ik ook enorm blij voor pap en mam, díe nu na alle hard gewerkte jaren kunnen gaan genieten van hun pensioen-leven, en ga ik zelf aan een nieuwe levensfase beginnen.
Want er gaan nu eenmaal weer andere deuren open, waar de ene deur sluit.
Wij willen jullie allen het beste wensen én hopen hierbij dat jullie onze aardige jonge opvolgers net zo warm mogen ontvangen als dat jullie ALTIJD bij ons hebben gedaan.
Veel liefs,
Frank, Margret, Sanne, Fay én Vin