30/05/2026
🍦Vandaag zaterdag 30 mei zijn we de hele dag geopend omdat het zo lekker weer is🍦
Kom gezellig langs voor een ijsje of een lekker snackje
11:30 - 20:00
Ite en drinke | By de Kolk Jubbega
Bremsingel 26
Jubbega
811VX
| Dinsdag | 16:30 - 19:00 |
| Woensdag | 16:30 - 19:00 |
| Donderdag | 16:30 - 19:30 |
| Vrijdag | 11:30 - 20:00 |
| Zaterdag | 11:30 - 13:30 |
| 16:30 - 20:00 | |
| Zondag | 11:30 - 13:30 |
| 16:30 - 20:00 |
Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer By de kolk nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.
Stuur een bericht naar By de kolk: