28/02/2023
Lieve iedereen,
Gisteren was het dan echt de laatste dag dat Fujisan open was. Wij willen iedereen nog een keer heel erg bedanken voor de steun de afgelopen jaren.
Hoewel onze reis hier ten einde is, zullen we altijd met trots terugkijken op de herinneringen die we hebben gemaakt en de geweldige mensen die we hebben mogen ontvangen.
We hopen dat jullie hebben genoten van de gerechten bij ons. We hebben altijd geprobeerd om jullie de best mogelijke eetervaring te bieden die we hebben.
Bedankt voor de vele lieve berichten en de cadeaus en tekeningen die we hebben ontvangen.
We gaan jullie missen!
Liefs,
Team Fujisan ❤️