09/05/2025
Lieve klanten van Toko Naga,
Met veel verdriet delen wij mee dat Toko Naga op 1 april 2025 failliet is verklaard. Beide vestigingen in Oss en Rosmalen zijn daardoor per direct gesloten.
Voor iedereen die onze Indonesische gerechten gaat missen: Toko SinFa in Den Bosch serveert exact hetzelfde eten, bereid volgens hetzelfde recept en met dezelfde liefde voor de Indonesische keuken.
Ook verzorgt Toko SinFa cateringen voor allerlei gelegenheden. Voor aanvragen kunnen jullie mailen naar: [email protected]
Heel veel dank voor jullie jarenlange steun. We hopen dat jullie de weg naar Den Bosch weten te vinden.
Met warme groet,
Team Toko Naga