18/05/2022
Lieve gasten en fans van “Terras in het gras”,
We willen een berichtje met jullie delen wat ons toch wel erg aan het hart gaat.
Na twee prachtige seizoenen in 2020 & 2021 “Terras in het gras”, het liefste terras van Rotterdam als je het ons vraagt, hadden we begin dit jaar maar één wens en dat was jullie weer met zoveel liefde ontvangen op onze waterrijke landtong en jullie verwennen met heerlijke hapjes en koude drankjes onder de prachtige kastanje-bomen.
Maar inmiddels een paar maanden verder draait Lommerrijk gelukkig, na een 'uitdagende' Corona-tijd, weer op meer dan volle toeren en laten we zoveel gasten, bruidsparen en bedrijven weer volop genieten.
Maar eerlijk is eerlijk ... ook wij zitten, met ons team, in de hoogste versnelling om dagelijks alles tot in de puntjes te verzorgen voor de gasten in Lommerrijk. We zijn enorm trots op ons team... en willen zorgen dat zij onze gastvrijheid en die glimlach elke dag kunnen blijven waarmaken.
En daarom..... met pijn in het hart... hebben wij besloten dat we “Terras in het Gras” deze zomer niet zullen openen zoals jullie het terras kennen. Als we iets doen dan willen we het gewoon verdraaid goed doen en die belofte kunnen we nu 'even' niet maken. Het spijt ons oprecht.
Over volgend jaar durven we nog niets te zeggen... maar weet dat we niet zomaar opgeven wat we met jullie als lieve gasten hebben neergezet de afgelopen twee zomers.
Aanvragen voor besloten feestjes op de landtong zijn altijd bespreekbaar en in te plannen als hiervoor ruimte is.
Rest ons niets anders dan jullie allemaal een prachtige zomer toe te wensen en dank voor jullie support de afgelopen twee jaar. Die was fijn. En zeg nooit nooit.
Met lieve en gastvrije groet,
Team Lommerrijk “terras in het gras”