12/06/2026
Onze expositie is vanmiddag officieel geopend door wethouder Henk van Zeijts van de Gemeente Voorst en fotograaf Walter van Os. Deze prachtige ijsvogel en nog veel meer mooie foto’s zijn van 12 juni tot en met 16 augustus bij De Kribbe te bewonderen. Toegang gratis, elke dag open tussen 10 en 17 uur. Meer weten? Boek de lezing op 27 juni of doe zelf mee aan de fotowedstrijd! Wees welkom deze !