18/06/2026
Gone surfin’! 🏄♀️
Eller ja, kanske inte just detta året. Lediga ska vi i alla fall vara. Som vanligt vill vi tacka alla runt omkring för att vi får fortsätta leva ut vår dröm om en liten kvarterskrog med stor personlighet. Det betyder inte minst alla fina gäster som fortsätter att dyka upp igen och igen. Att lära känna er, vilka ni är, vad ni gillar och inte gillar är bland det finaste vi fått vara med om i den här resan som är Veto.
Ett stort tack vill vi såklart också rikta till vår grymma personal, Hanna och andra stöttepelare för att ni ser till att tåget fortsätter gå. Tuff tuff, vi ses snart igen för Veto 4.0 eller vilken siffra vi nu är på. 🚂🔥💯