Sektionscafé Baljan

Sektionscafé Baljan Kaffe åt folket! — helt enkelt. Vi säljer kaffe, te, varm choklad, läsk, mackor och klägg till studentanpassade priser. Vi är helt idéella.

Allt överskott återinvesteras i utrustning, möbler och vår fantastiska personal. Ni finner oss också på instagram!

I veckan var det dags för Vårmöte vilket medförde nytillskott för styrelsen HT26🤩🤩 Hälsa på dem!🎉
07/05/2026

I veckan var det dags för Vårmöte vilket medförde nytillskott för styrelsen HT26🤩🤩 Hälsa på dem!🎉

Du kanske har sett att några av kopparna i Baljan inte ser ut som vanligt? Detta på grund av att Baljan i samarbete med ...
23/04/2026

Du kanske har sett att några av kopparna i Baljan inte ser ut som vanligt? Detta på grund av att Baljan i samarbete med studenthälsan vill uppmärksamma varmprat. Så ta en kopp valfri dryck i en varmprats mugg och snacka med en kompis! ☕️

Spring till Baljan! Somriga nyheter på besök. Både glass och Nocco intaget för en testperiod till PANGpriser. Vill du at...
23/04/2026

Spring till Baljan! Somriga nyheter på besök. Både glass och Nocco intaget för en testperiod till PANGpriser. Vill du att de ska stanna? Unna dig då en glass i solen eller en Nocco till plugget ☀️❤️

Det är några ynka timmar kvar av dagen, och det är timmarna du har kvar att söka Baljanstyret! Kläggbert (se bild) vill ...
05/04/2026

Det är några ynka timmar kvar av dagen, och det är timmarna du har kvar att söka Baljanstyret! Kläggbert (se bild) vill ha dig, Baljan behöver dig. Sök NU‼️‼️‼️

Ansökan till styrelsen är öppen helgen ut. Vad passar då inte bättre än att introducera vår Viceordförande Hedda! Är du ...
03/04/2026

Ansökan till styrelsen är öppen helgen ut. Vad passar då inte bättre än att introducera vår Viceordförande Hedda! Är du den nästa? Vad heter du, vad pluggar du och vilket år?
Hedda, jag pluggar en salig blandning av Kemisk biologi och Ekonomi

Hur länge har du varit med i Baljanstyret?
Jag är inne på min tredje termin, men känns som min första. Tiden flyger bara iväg när man har så kul.

Berätta om din post och vad den innebär
Jag sitter som vice ordförande, en svinkul post enligt mig. Jag agerar både som stöd till ordis och resterande styrelse. Posten är lite vad man gör den till, jag har engagerat mig i många projekt och interna evenemang. Jag har även fått hålla i ett möte när vår kära ordis var frånvarande, en upplevelse som jag sent kommer att glömma!!

Varför ska man söka Baljanstyret?
För att det är superkul tihi, denna styrelse driver inte bara baljan framåt utan ger dig ofantligt mycket trevliga människor att spendera din tid med. Jag har engagerat mig i många olika grejer här på campus, men vice i baljan hamnar absolut på toppen. Så snella sök, du kommer absolut inte ångra dig!!

Varför just din post?
För att du får vara med lite i alla hörn, du får lära dig fakturera (inte det roligaste kanske, men svinbra erfarenhet) och så mycket mer.

Vad är ditt bästa minne med Baljanstyret?
Sommarträffen, 100%.Vi åkte iväg till en i styrelsens stuga i stockholmsskärgården. Det var en helg som innehöll dopp i havet, skönsång hela natten lång, pilbågsskytte, filminspelning och kluriga mysterier!! Vill du också vara med på en så kul helg?? SÖK!!!!!

Adress

Kårallen, Universitetet
Linköping
58183

Öppettider

Måndag 08:00 - 16:15
Tisdag 08:00 - 16:15
Onsdag 08:00 - 16:15
Torsdag 08:00 - 16:15
Fredag 08:00 - 16:15

Telefon

+46766860043

Aviseringar

Var den första att veta och låt oss skicka ett mail när Sektionscafé Baljan postar nyheter och kampanjer. Din e-postadress kommer inte att användas för något annat ändamål, och du kan när som helst avbryta prenumerationen.

Dela

Typ