18/06/2026
Hej alla ❤️
Öppen som jag alltid är vill jag dela med mig av något personligt.
Från början var mitt café till för Jim och för att hjälpa människor som kämpar med psykisk ohälsa. Jag skriver detta för att jag tycker att vi människor ibland har blivit för dåliga på att se varandra. Många går runt med sorg, smärta och bekymmer utan att någon vet om det.
Jag hoppas att fler ska våga prata om hur de mår och att fler ska våga fråga hur någon egentligen har det. Ett samtal, en kram eller att bara finnas där kan betyda mer än man tror.
Som många vet tog min son Jim sitt liv. Den 24 juli är det 9 år sedan, och det gör fortfarande lika ont. Men idag skulle han ha fyllt 35 år.
Hans födelsedag och dagen han gick bort är de svåraste dagarna på året för mig. Då går man igenom allt igen.
Så idag är jag mycket i mina egna tankar. Ni behöver inte säga något. Känner ni för det så räcker en kram långt. ❤️
Grattis på 35-årsdagen, min älskade son. ❤️❤️❤️
Jim Jönsson
Och ni är lika välkomna hos mig som alltid. ❤️