03/12/2018
Kära gäster på Kadbano! Vi har en bra och dålig nyhet.
Med sorg i hjärtat får vi konstatera att det tyvärr inte längre gick att driva restaurangen pga ständigt ökande kostnader utanför vår kontroll och vi tvingades därför stänga ner i somras.
Förutom god mat bjöd Kadbano på många fina möten och gav många människor en första inblick i persisk kultur. Många har uttryckt sin saknad sedan dess. Tack för ert stöd genom alla åren!
Den goda nyheten är att vi gärna vill starta upp Kadbano igen! Vi vet att konceptet i sig var en framgång och letar just nu efter nya samarbetspartner och lämpligare lokaler. Tipsa oss gärna.
På återseende kring fler mysiga matbord i framtiden!
/Kadbano